Spoštovani, spletni naslov nevesta-gorica.https.si uporablja piškotke, ki so namenjeni beleženju obiska. Spletna stran ne uporablja piškotkov, ki bi vsebovali vaše osebne podatke.

Ali dovolite uporabo piškotkov na tem spletnem naslovu?
Išči

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji Spletne poročne trgovine Boutique Nevesta so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Splošni pogoji spletnega trgovanja se nanašajo na prodajo preko spletnih strani Boutique Nevesta - spletne poročne trgovine, katere lastnik je Šiviljstvo in trgovina Drnovšček Virineja s.p. – Boutique Nevesta, Gradnikove brigade 57, 5000 Nova Gorica, tel: 05/300 16 24 (v nadaljevanju – ponudnik oz. podjetje).

Splošni pogoji trgovanja po spletu obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem izdelkov.

Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebuje davek, stroške prevoza in način plačila. Prav tako mora biti razviden tudi časovni rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, pa tudi to, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
     

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • po predračunu (nakazilo na transakcijski račun)
  • po povzetju
     

Cene

Spletne cene veljajo za vse člane spletne trgovine. Član postane vsak z registracijo v spletno trgovino. Cene so predstavljene kot cene in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Cena izdelkov in poštnine so v evrih (EUR)

Kljub trudu, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot kupca.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Napake, zamenjava in vrnitev izdelkov

Zaradi svoje narave, izdelki, naročeni preko spleta- spletne strani Boutique Nevesta, niso primerni za vračilo skladno s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov. To določilo se ne uporablja v primeru napake ali dostave napačnih izdelkov.

Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec ali potrošnik vrne dostavljene izdelke, jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. Ponudnik tudi krije stroške prvotno dostavljenih izdelkov. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo v neodprti embalaži.

Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim naročenih izdelkov (izdelki z napako), mora kupec o tem obvestiti ponudnika v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti podjetje o tej napaki v osmih dneh, od dneva ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico. Podjetje ne odgovarja za napake, ki se pokažejo kasneje, prav tako ne za morebitne neopazne napake v vsebini originalno zaprtega proizvoda.

Kupec oz. potrošnik mora v obvestilo o napaki natančneje opisati napako in podjetju omogočiti, da stvar pregleda.

Možnost vračila ali zamenjave izdelka ne velja za izdelke poškodovane med prevozom, za katere je dolžnost kupca, da z njimi sooči prevoznika ob prevzemu izdelka, poškodovanje izdelkov zaradi nevestnega ravnanja ali zaradi nespoštovanja navodil za uporabo oziroma zaradi neobičajne uporabe.

Izdelek se vrača na stroške kupca. Družba na podlagi pregleda in eventualnega testiranja izdelka ugotavlja utemeljenost reklamacije ter odloči o zamenjavi ali popravilu izdelka.
V primeru ugotovljene dejanske napake na izdelku za katero je odgovorna družba in je ugotovljena potreba po popravilu ali zamenjavi produkta, se kupcu povrnejo tudi stroški vračila izdelka v družbo.

Odgovornost

Ažurnost podatkov

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Naročilo se sklepa v slovenskem jeziku. Naročilo je shranjeno na strežniku spletne trgovine. Vpogled oz. kopijo naročila lahko kadarkoli zahtevate, tako da nam pišete na spletni naslov ali pisno.

Mi pa Vam jo bomo posredovali po e-mailu oz pisno. Prav tako si lahko pretekla naročila kadarkoli ogledate na spletni strani z uporabniškim imenom in geslom, ki ste si ga izbrali pri registraciji na spletno strani. Pregled vašega naročila si lahko pogledate po registraciji oz. na povezavi, ki jo dobite v potrditvenem e-mailu.

Slike in besedilo

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Ponudnik ne odgovarja, če se izdelek ne ujema z izgledom izdelka na sliki. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za morebitne napake pri opisih izdelkov ne odgovarjamo.

Informacije o dostavi

Naročeni izdelki do 15:00 ure bodo odposlani najkasneje pet delovnih dni po potrjenem naročilu ( določila glede dostave veljajo, v kolikor so naročeni izdelki na zalogi). Vikendi in prazniki podaljšajo dobavni rok. Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago ne bo na razpolago, bo o tem obvestil kupca. Naročeni izdelki bodo dostavljeni z navadno dostavo, odvisno od izbire kupca. Stroški dostave se obračunajo po ceniku dostave. V primeru, ko ponudnik pravočasno odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca.

Dobave so izvršene glede na razpoložljivost izdelkov, upoštevaje vrstni red prejetih naročil.

1.) Način dostave

Dostava se vrši na naslov, ki ga je naročnik navedel ob registraciji ali naročilu. V primeru, da ob času dostave nikogar ni na naslovu, dostavljavec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu predaje pošiljke. Dostava izdelkov se izvaja s specializiranimi zunanjimi prevozniki.

Pošiljka vsebuje:

  • naročene izdelke,
  • fakturo,

Izročitev kupcu je opravljena z izročitvijo stvari prevozniku oz. tistemu, ki odgovarja za odpremo ali tistemu, ki organizira odpremo za prevoz do kupca. Družba ni odgovorna za uničenje, izgubo ali poškodovanje med prevozom.

Naročeni izdelki oz. blago ostane v lasti prodajalca vse do poravnave celotne kupnine s strani kupca.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Kupec je dolžan zahtevke iz naslova transporta nasloviti direktno na prevoznika oz. organizatorja odpreme.

2.) Prevzem pošiljke

Kupec je po prejemu pošiljke dolžan preveriti:

  • ne-poškodovanost zunanje embalaže,
  • vidne napake naročenih izdelkov,
  • število izdelkov in skladnost z vsebino naročila.

Kupec je dolžan zaznano neskladnost nemudoma sporočiti prevozniku ter sestaviti pisni zapisnik, saj v nasprotnem primeru izgubi nadaljnja upravičenja do družbe.

Faktura je priložena pošiljki izdelkov in vsebuje podatke kot jih družbi posreduje kupec v trenutku oddaje naročila. Naknadne spremembe in korekcije fakture niso mogoče.

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Uporaba osebnih podatkov

Podjetje zbira podatke na spletni trgovini z namenom zagotoviti pravilno delovanje spletne trgovine ter nudenje zahtevanih storitev. Vaše podatke lahko podjetje uporabi tudi za naslednje namene:

  • interne tržne raziskave
  • obveščanje strank o novostih na spletni strani
  • obveščanja strank o novostih, ki se tičejo izdelkov ali storitev

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika po Zakonu o varstvu osebnih podatkov. Vaši podatki se bodo uporabljali samo za interne namene podjetja in jih ne bomo posredovali tretjim osebam. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo posredovani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Kot kupec lahko kadarkoli po elektronski pošti zahtevate, da v roku 15 dni trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja (tudi preko e-mail pošte).

Podatki, ki jih posreduje kupec družbi so predmet uporabe in varovanja skladno z veljavno zakonodajo.

Družba se zavezuje, da bo ravnala z osebnimi podatki skrbno in izključno za namene komuniciranja s kupcem in izvedbe naročila, pri čemer osebni podatki v nobenem primeru ne bodo posredovani tretjim brez predhodnega soglasja Kupca.

S prostovoljnim posredovanjem svojih osebnih podatkov, kupec izrecno soglaša, da družba skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov vzpostavi, vodi, vzdržuje in upravlja z naslednjimi osebnimi podatki:

  • ime in priimek
  • naslov
  • e-mail
  • telefon

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožbe lahko podate na e-naslov.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.